Julklappar

Detta är det jag fick i julklapp :D


lila tub halsduk :D


lila tumvantar :D


lila pannband med rosett :love: :D


500:-


En liten hårspary som man kan ha i väskan :D :thumbup: !


ÄKTA crocker jeans :D !


Cupcake halsband :love:♥


Titta vad söt Jacob blev med min rosett jag fick :D


Tröja med Bella , Edward och Jacob :D


Strumpor :D


Ett puzzle :D♥ älskar sånt :P


Målar dukar så jag kan måla fina tavlor :D :Thumbup: (fast jag är ju inte så bra på att måla xD )


Mario Party DS :D :thumbup:


Hello kitty Allmenacka (stavning:P ) :D

Och så fick jag 350 kronor av farmor och farfar
Fodral till skedar av farmor och farfar
Godis av farmor och farfar
Och tummvantar som farmor har gjort.
Sen så fick jag kort av mina kusiner från mina kusiner xD

Det var allt tror jag kanske har missat något... :P



Kommentarer
Postat av: becka

As fina grejjer ! <3



Jag är avis typ på alla :c..

2010-12-26 @ 22:04:10
URL: http://sweetybeck.blogg.se/
Postat av: mezo ♥

Har du twilight säng kläder ? :O

2010-12-27 @ 10:31:17
URL: http://mezos.blogg.se/
Postat av: elsalundberg :)

fin fint! :D <3

2010-12-27 @ 19:45:34
Postat av: sofie nilsson

hejsan, har letat efter ett ungefär sånt lila pannband ett tag nu men har inte direkt hittat något, vart ifrån är ditt köpt? :) skulle va snällt om du svarade här i kommentarsfältet eller i nåt inlägg! ;D

2011-01-17 @ 19:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0