Madde idag igen :)

idag har jag varit med madde fast hemma hos henne den här gången :)
Vi var inne på datan och fixa hennes blogg lite och så där. Jag var typ hoss henne  till kl. 18.00 sen kom min pappa och hämtade mig sen så åkte vi ner till stan och köpte mlite mat på hemköp och hämtade ut ett paket från www.cdon.com där hade jag beställt Grey's anatomy säsong 2 :) och min syrra hade beställt Twilight och sen köpte vi Eragon och nån mer .Sen hämtade vi min syrra hos en kompis.
Det har jag gjort och nu sitter jag vi datan som vanligt.

Dagen outfit.
Jag fick en ny skjorta för ett tag sen men har inte haft tid att tack kort på den
Sjortan är från bikbok och kostar 299:-


Fick oxå den här tröjan samtidigt
Den är från H&M 99:-
Finn i flera färger.


Fick oxå den här den har döskalle motiv men det syns inte så bra .
Den är från H&M oxå 149:-


fick ett litet cupcake lipgloss på köpte på bik bok om man köpte över 300
Min syrra köpte ett par toffsar så de blev över 300 .

Jag får ursäkta för bildkvaliten det är wedcam foto måst verkligne köpa en ny.
Hejdå ha en trevlig kväll./joyyz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0