Dog care

Vi har ju varit hundvakt som jag har sagt.
I lördags kom maria med sina 5 hundar.
Sticky , Molly , Mimmlan , Mirk & Rosa.
Sticky är mamma till molly och Myran men Myran har dött :'(<33333
Och Myran är mamma till Mimmlan , Mirk & Rosa , dom är nu ungefär 12 veckor.

Här kommer en Bildbomb på dom söta små hundarna


Där i ligger 4 hundar Sticky , Mimmlan , Rosa (man ser hennes huvud)
& Mirk (han som är hårig och ligger närmast)

man kanske inte ser så bra men det är Mimmlan som ligger litt konstigt.


Rosa <3

Mirk <33

Molly <33


Sticky !<33

Det är Molly , Mirk och Mimmlan som syns mest men sen ser man Rosas rumpa och stickys öran i hörnet.

Dom sov hos oss från lördag till söndag.
Sen igår kom Lucas och Lea det är min morbros hundar men dom är inte så små som min mosters hundar.
Dom är väldigt mycket större.
Dom sov över från måndag till idag morse men dom sak komma idag igen.
Vi ses i morgon då ska jag , Madde♥♥ och fia♥♥ till simhallen.


Kommentarer
Postat av: elsa

Men guh så söta ^^<3

2010-06-12 @ 14:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0