Bröd , bullar , Banankaka , muffins , kladdkaka mm

hej hej !

kom hem från torget för några timmar sedan men har städat mitt rum den mesta av tiden.
Vi hade as KUL på torget , asså det går inte att beskriva:P
Vi gick fram till en massa folk och sa :
Vi ser att ni är sugna på fika så kom och sponsra vår klassresa :D
och så sa vi en massa andra saker oxå :P
Jag kom på bästa sången  xD
Jag tror våran grupp (Madde , Becka , Gustaf , lovisa och jag )
Att vi fick nästan mest sålt , det känndes som det iaf :D fast jag vet ju inte
För det kom en massa gamla tanter som skulle handla till sina barnban ;P
 Bilder kommer lite senare måste byta dator
och så ska jag få bilder av den duktiga fotografen
Klicka-->Becka<---klicka

ses senare då :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0