Damp ! hehe

hej!

jag skrev ett inlägg i måndags men det kom aldrig  upp !

Men jag var på stan i måndags med mamma o matilda det var kul hitta 2 par skor och 2 tröjor.

Skorna hittade jag ingen bild på men jag kan ju ta kort med kameran om den inte var borta !
Men här kommer i alla fall bild på tröjorna.


Ginatricot 199:-


H&M 149:-

Senare på kvällen så såg jag madde och natte på bio vi såg "i rymden finns inga kännslor " .
Den var skit bra om ni inte har sett så kan jag rekomendera det !


Detta var ett ganska tråkigt inlägg men det kommer mer sen !


O just det hållde på att glömma att säga att i går var jag fia och madde i simhallen!
Det var superkul !
Vi hade ju studiedag måndag tisdag så vi pasade på att göra nånting kul .
Och i dag slutade vi efter maten . wieeeeeee!


Kommentarer
Postat av: Hannie - Bloggen med bara videos!

Snygga;D

2010-09-22 @ 15:34:26
URL: http://hanniezajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0