bad update

Hej på er!

Vet att uppdateringen inte har varit den bästa :S
Men jag har inte haft nån blogglust alls!
iallafall i fredags när vi kom hem så åkte vi till ÖoB köpte nailart och lite nagelstickers.
sen så åkte vi dit på söndagen med för att det saknades en del till vår grill vi köpte där och då fick jag typ lister
till mina Justin Bieber posters.
Efter ÖoB så åkte vi till vår gammla land o tog farväl och dom sista grönsakerna o äpplena.
På måndagen så gick vi till stan för att köpa lite grejer. Köpte 3 saker på gina tricot som kommer komma upp!
Igår så åkte jag och min syster till Norrköping och köpte massa grejer! hehe..
Och idag så har jag varit med madde och vi kollade på nån film som heter Heartbreak Girl.
Haha vi gjorde inte så mycket mer än det o kollade lite på tv xD.

men nu ska jag stänga av datorn , det blir npg mer uppdatering imorgon för då
så har jag inget planerat men vi får se om jag hittar på nått ;)

Hejdåå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0