farfar och farmor.

Gårdagen tillbringade jag med min släkt på pappas sida , legobyggande, paketöppning och massor av god mat!.
Tror inte jag skulle börjat bygga med lego om det inta var för att min näst yngsta kusin skulle frågat om jag ville hjälpa honom bygga ett garage! haha<3

Vi var hemma på julafton och firade med min mammas sida, så det var därför vi firade med dom igår;).

Idag har jag varit med becka, vi åkte ner på mellandagsrean en sväng. Vi var inte där så länge för att det var så mycket folk och så men jag köpte en mascara och så fick man en eyeliner med oxå.
Sen åkte vi hem till henne igen och satt lite vid dator , kollade på tv och chillade ;)<3.

nu börjar inlägget bli långt och jag ska gå och se filmen Thor :).

HUGGGGGSSSSS!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0