uppdateringen = kass

Jag vet att min uppdatering inte har har varit speciellt bra dom senaste 2 dagarna .
Men nu får jag skärpa mig !
I söndags så var vi hoss våra kompisar och kom hem ungefär vid tio tiden.
Igår så var vi och åkte skridskor i stångbro hallen och senare åkte vi till ikea och handlade bl.a. skrivbord (till mig :) )
När vi kom hem så orkade jag inte blogga för jag hade as ont i huvudet så jag somnade vid typ 20.00 och vaknade  igen vid typ kvart i nio igen och då kunde jag inte somna om så jag gick upp och kollade på inspelade CSI- Trilogin :D


När vi va på ikano så passade vi även på att reklamera min mobil.
så jag fick en låne-mobil


Så ser den mobilen ut som jag "fick".
Telia ska ringa idag och säga om vi får pengarna från min gamla mobil eller om vi får tillgodo i telia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0