Öland :)

Hej hej , alla ! :D

I fredags åkte vi från öland och så sov vi en natt hos beckas mormor och morfar.
så vi kom hem igår !:D

idag så har jag mest chillat , tittat på tv o lite sånt där.
När jag kom hem så låg det packet på min säng och dom var från min fasters familj.
Jag fick en T-shirt , ett berlock armband och ett presentkort på ginatricot
men det stod inte hur mycket det var på :S.

Men ni kommer få bilder från öland men inte idag eller imorgon eller på onsdag men kanske på torsdag
för då åker vi inte till stan eftersom vi ska till Mallorca på Fredag ! :D (h)


Läääääännnnggggggtttttttaaaaaaarrrrrrr!<3

A  juste och nu är farmor och farfar här , hade ju namnsdag i torsdags och jag var ju inte hemma då
så dom kom idag och så fick jag en kudde som hon har sytt (med grodmotiv) , stumpor (också med grodmotiv;))
och 100 kr :D

a men det var väl allt för nu :)

hejdå så länge!


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh vad kul! :D Vill också åka till Mallorca! :D

2011-08-09 @ 23:54:43
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0