hej , dålig uppdatering jag vet men det är...

hej , dålig uppdatering jag vet men det är sommar och man ska ju få njuta , eller hur?:-) Glömde faktiskt att berätta att jag var och red i tisdags hos mammas jobbarkompis som har hästar red på en häst som heter Oprah hon är en jätte fin arab , hon hade även en häst som heter Ville och han är en knubbig liten fjording , han kunde faktiskt ett trik:-D han lyfte benet och om man tog tag i det började han pussas , haha så söt! Efter det åkte vi och hälsade på vår grymt saknade häst Caramelle!:-D Gud så glad jag blev när jag såg henne i hagen! Hon kände igen mammas röst när hon ropa:-D jag började faktist små gråta eftersom jag blev så glad och för att hon kände igen oss. Men nu ska jag nog inte skriva så mycket mer ni få bilder sen på vad jag har köp oså. See you guys later!:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0