7B

Hej :)

när jag kom hem från stan i dag med wickan så hade vi fått klasslista till den nya klassen :)

Som fia skrev är inte helt nöjd med klassen men jag kom med fia iaf :D
Ville helst att Becka , madde , natte , fia och jag skulle hamna i en klass men icke sa nicke :'( .

Det får väl bli som det blir , eller ?

Men nu till nått annat min kamera har slut på minne så det frå bli internet bilder på det jag köpte ist :)

 
199:- (rea)                                                 149:-  49,50:- (rea)

plus en jordgubbs munk och en zingo :)

Haha när jag och wickan fikade vid st.Larskyrkan så var det typ 2 gubbar (en lite äldre och en liite yngre) och en tant där och dom var väl lite småfulla , sådär. Men när jag och wickan typ hade fikat klart så börjar den yngre gubben knäppa upp brallorna och kissa ! wtf ?! hahaha äckligt ! prrrrrfff :p

Men ska dra nu :)

ha det så trevligt :)






Kommentarer
Postat av: Madde ♥

uuuuu hahhahahhahahhaa , japp från nelly :)

2011-05-26 @ 08:54:30
URL: http://mezos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0