funkade inte

När jag skulle blogga igår så funkade det inte :O

Från lördag till söndag så var vi iaf hundvakt till min mosters 4 hundar :)
Dom är så sööta !:D Man får pussar hela tiden xD♥
Glömde bort att jag skulle ta kort , fast några blev det men dom blev inte så bra eftersom
dom springer runt hela tiden.

Om ca 20 min så ska jag kolla på chuck eller Total blackout , vet inte vilket program jag ska kolla på :S

Har varit med madde idag och vi var ute mlite men det var as varmt ! Så vi gick in kolla lite på datan sen
gick vi ner och kollade på Karate kid :)
Som faktiskt var rikitgt bra ! Fast det bästa var låten i eftertexten ;) haha :thumbup: ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0