Hej ! :-) Förlåt för bloggningen inte vari...

Hej ! :-) Förlåt för bloggningen inte varit direkt den bästa men jag har varit med folk och lite sånt :-) idag har vi varit och kollat på ett hus :-) och det var jätte fint , det hade bastu stall och en jätte stor tomt ! Och sen åkte vi till farmor och farfars land och hälsade på dom och så var min kusin där med. Nu sitter jag i soffan och myser till Twilight på svt1 :-D Fick det vi beställde från hm idag också beställde 2 klänningar också men dom är försenade eller nått tror jag eller så får vi väl dom inte :-P men fick iaf magtröjan (beställde bara en) och en gul randig tröja. God natt ! Puss:-*


Kommentarer
Postat av: madde

Kan du va idag ? (7/5) sms mig då :)

2011-05-07 @ 13:09:45
URL: http://mezos.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0