swiming in the swiming pool (y)

hej ! :D

Idag så har samma gäng som sov över varit hos Elina och badat i hennes pool :)
Eftersom det var typ 30 grader ?:O :D
Jag var faktiskt 2:a som hoppade i dom 2 förra gångerna har jag varit sist :P
Fast då var det faktiskt typ 15 grader ute och 18-19 i poolen och nu var det som sagt typ 30 ute och
23 som högst i poolen :)

Men fett soft var det iaf Elina hittade en uppblåsbar stol (?) som hon och elsa blåste upp sen fick jag sitta
i den :D :thumbup:

Har tyvär inga bilder men jag ska be wickan skicka från övernattningen :)
och från när jag , wickan och linne sov över ;)

men ska kika runt lite mer på h&m , ska få beställa ! :D


Bjuder på en suddig bild på mig och wickan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0