Eyeslipsface

Satt förut och kollade runt på e.l.f.
För er som inte vet vad e.l.f (eyeslipsface.se) så är det en sminksida
där nästan allt smink och borstar kostar endast 15kr!
Jag har kompisar som har beställt där ifrån , men jag har själv inte gjort det men jag
längtar till att få göra det!:D

Men iaf allt som jag la till varukorgen kostade 700 tillsammans!
Fast det var 29 produkter ungefär.

Men nu har jag rensat lite så nu har jag bara 18 grejer där i och allt det kostar 403kr
och sen tillkommer frakt på ungefär 40 kr.
Så sammanlagt blir det alltså 443kr
Och det är ju inte så jätte mycket för 18 produkter eller hur?
Det mesta av det jag vill ha är läpp och ögonprodukter.

Kanske var ett ganska onödigt inlägg..:P











Dom 3 översta bilderna: Weheartit.com
Dom 2 sista bilderna: Foto Jag Redigering : Jag.

 


Kommentarer
Postat av: Susanna - living the dream

Hej!



Kul att du vill beställa från e.l.f.! :D

Ett tips är att du blir medlem på vår svenska Facebooksida så får du ta del av bra erbjudanden, tävlingar och mycket mer :)

Länk: https://www.facebook.com/#!/pages/The-Beauty-Diary-of-Sweden/165853826810611



Just nu har vi två olika erbjudanden du kan välja mellan, antingen få fri frakt eller få 20% om du handlar för över £10. Se mer info på vår blogg www.beautydiary.se



2011-11-21 @ 18:33:51
URL: http://www.miss0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0