shabba !:) Kommer inte ihåg om jag blogga...

shabba !:) Kommer inte ihåg om jag bloggade igår , haha. Men iaf så gick jag ut med fia , natte , madde och några till och vi var väl ute ett tag sen så gick jag , fia , natte och madde hem till fia och där sov vi. Jag och madde somna nog vi 2 halv 3 nån gång tror jag och dom andra vet jag inte när dom gick o la sig. Sen idag så vakna vi runt halv 12 , 12. Sen gick madde , jag o natte hem sen vi 2 åkte jag till fia igen och vi åkte till Folkunga där vi väntade på wickan sen så gick vi runt lite i området där hon bor och typ hållde typ på med kastanjer , haha x). Har gjort 2 headers en gjortde jag igår för jag blev inte så nöjde med den första men jag ska lägga upp dom på bloggen så kan ni rösta på vilken ni tycker är finast men imorgon ska jag nog göra en till för jag har ju lite ideer ;) Puss o kram !


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-09-26 @ 20:58:00
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Madde

Lägg upp bilderna på bloggen så snor jag dom ;D haha

2011-09-27 @ 16:01:38
URL: http://mezos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0