ikea

i tordags så möblerade jag om i mitt rum, så nu är det fint ;)
och så var på ikea i fredags och handlade lite möbler och annat smått.
Nu så håller pappa och min syster  på att sätta upp tavlor och hyllor i mitt rum (lat, jag vet) så det kommer bli fin fint! Men jag har lite kvar att köpa som t.ex. en byrå, lådor , spegel och lite prydnadssaker. :)


MALM Byrå med 3 lådor IKEA Extra rymliga lådor - mer plats till förvaring. Lådorna som är lätta att öppna och stänga har utdragsstopp.KASSETT Tidskriftslåda med lock IKEA Etiketthållare med papper medföljer; ange innehållet för enkel översikt.


Kommentarer
Postat av: anna;)

länkbyte?:)

2012-02-23 @ 16:48:59
URL: http://annizzz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0