Söndags , måndags och idag

hej i söndags så var jag i simhallen med ava  jag hoppa från 5 första gången :D
de var typ inge folk där så vi kunde göra rätt så mkt :D
sen så gick vi hem till mig och packde och spelade lite wii sen så kom hennes pappa och hämtade oss och åkte hem till henne . När vi kom fram till henne så spelade vi lite nintendo DS och mer wii sen tittade vi på Simpsons avsnitt  .
På måndagen så åkte jag hem och gick ner till stan med pappa köpte inget.
På tisdagen så var jag med bästa mezo, vi gick ner till stan och jag köpte en gätte söt elefant blev kär i den :P
och mezo köpte ett bästis halsband som vi dela :D



Har döp han till Pelle :)



Fick ena delen som en liten julklapp


och så fick jag en dvd film : Material Girls men Hilary DUFF och Haylie DUFF
tack för julklapparna Mezo

Kommentarer
Postat av: Mezo ♥

Varsegod ☺ ♥

2009-12-30 @ 11:13:53
URL: http://mezos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0