uppdatering

hej förlåt att jag inte har uppdaterat bloggen på sista tiden men jag har varit lite upptagen men jag kan säga lite vad jag har gjort, i onsdags så åkte jag till ikano med min pappa och min syrra där handla vi lite på rean jag köpte 2 tröjor (vissar senare) när vi va på ikano så såg vi IDOL - Erik och IDOL-Calle vi åkte inte till ikano för att se dom utan för att handla och ficksa min syrras mobil jag kan vissa tröjorna nu föresten

I torsdags så åkte vi till våra kompisar och firade nyår sen så stannde jag och min syrra kvar och sov över  :)
sne åkte vi hem typ kl . 16.00 på fredagen


 
jag på nyårsafton :D 

Gott nytt år allaesammans :) 
I lördags så va jag med madde och becka vi åkte pulka först sen så gick vi hem till mig och spela lite spel sen så gick vi hem till madde och hämtade pengar sen så gick vi till pizzerian och åt pizza sen så åkte vi hem till mig och tittade på Harry potter och den flammande bägaren , sen åkte dom hem när filmen var slut :)

jag glömd att säga att när jag var med madde på stan i tisdags så köpte jag ett nagellack oxå


hah XD

Kommentarer
Postat av: Becka

SÖT :D <3



Ses i morgon i skolan ! <3

2010-01-24 @ 09:15:49
URL: http://sweetybeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0