Tjena hallå hej !

Heej .
jag har inte skrivit sen förra helgen , men jag ska försöka bättra mei.
Idag har vi varit i tinnis med skolan , det var faktiskt jätte kul ! Tummen upp för det (Y)
Innan vi gick till tinnis så var vi på tunvalla och titta på när lärarana slog 6 :orna i bränboll.
Vi ville inte titta så vi följde med madde när hon gick hem och bytte skor.
När vi skulle gå tillbaka igen hitta vi ett ''huvud'' i sand  , haha.
Jag hittar tyvärr inte min datakabel till min mobil.
Så ni får se bilderna nån annan gång.
I måndags så var jag och mamma på stan men ni får se vad jag köpte en annan gång.
Idag i skolan så skulle jag och några till servera mat till sexorna som slutar på våran skola , (vår skola går från sexårs till 6:an).
Jag ska försöka hitta nåt jag kan skriva om senare så ett till inlägg kommer det bli iaf !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0