30 dagar

Tänkte börja med en sån här lista :)
När jag ändå inte vet så mycket om vad jag ska skriva så kan jag väl göra den här :)

DAY 1 - 10 saker om dig själv.
DAY 2 - 10 saker du hatar.
DAY 3 - 10 saker du älskar.
DAY 4 - 10 saker du vill säga till en person.
DAY 5 - 10 drömmar.
DAY 6 - 10 saker du inte kan leva utan.
DAY 7 - 10 viktiga personer.
DAY 8 - 10 favoritlåtar.
DAY 9 - 10 sätt att vinna mitt hjärta.
DAY 10 - vad har du i väskan?
DAY 11 - en dag i livet.
DAY 12 - ett kort som är taget för ett/två år sedan.
DAY 13 - ett kort på dig som någon annan tagit.
DAY 14 - ett kort på något/någon du vill ha just nu.
DAY 15 - din nuvarande önskelista.
DAY 16 - kort på de senaste köpet.
DAY 17 - högsta önskan just nu.
DAY 18 - beskriv ordet kärlek.
DAY 19 - vad hittar vi i din sminkväska?
DAY 20 - det finaste kortet på din/dina bästa vänner.
DAY 21 - tv serie du är beronde av.
DAY 22 - berätta om din klass.
DAY 23 - ett kort på din handstil.
DAY 24 - top 5 filmer.
DAY 25 - bakgrunds bild på datorn och mobilen.
DAY 26 - profilbild på facebook.
DAY 27 - en låt som passar humöret.
DAY 28 - 3 nya sanningar om dig.
DAY 29 - snyggaste kändiskillen.
DAY 30 - ett kort taget av dig och skriv 3 bra saker
som har hänt de senaste 30 dagarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0