Busy like a bee

HELGEN:

Lördag
: började med att jag gick upp kl. 8.40 , klädde på mig åt frukost (+choklad från kalendern ^^)
sen så stack jag till gymnastik träningen vid 9.25 :) sen kom jag hem runt kvart i 12 kanske. Duschade.
Sen var jag bara hemma och kollade på tv och så sen vid 10 kanske så började jag och min syster kolla på
The Twilight Saga Eclipse som var slut runt halv 1 kanske. Sedan kom jag på att jag hade gymnastik träning på söndagen med. Sovmorgonen, var är du ? ;(

Söndag: Vaknade samma tid och gick samma tid. Fast då kom jag hem runt kvart i 13 i stället ( vi hade 3 timmars träning den här gången och vi brukar ha 2). Vi brukar inte ha träningar på söndagar men vi skulle träna på uppvisningen som vi ska ha på tisdag och onsdag (2 föreställningar varje dag). sen duschade jag och fixade mig lite sen så gick jag ner till stan med mamma för att köpa present till min faster. Blev ett paket , bokstavligt.
Asså det var ett paket som lyser om man sätter i en kontakt. Jag köpte 3 nagellack btw. sen åkte vi till min faster då vid 4 nån gång. Jag min syster och min kusin kollade på Smurfarna. Precis som när vi var små , då gick vi typ alltid upp och kollade på någon film , haha. sen kom vi hem runt 9.

Nu blev det visst ett långt inlägg, hehe , men iaf ni får hålla tummarna så jag inte failar imogon på uppvisningen ;)<3

Tack och hej!

Godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0