Sovmorgon :D:D

Har suttit och gjord en header som jag blev ganska nöjd med men måste ändå finjustera den lite ;).

Igår sov jag i mammas säng för den är så otroligt mycket skönare än min och hon var inte hemma ,
sen på morgonen när jag vakna vi typ 6 och skulle kolla va klockan var så slog jag i lite över tinningen i gaveln(det har varit en gammal träsoffa som vi har gjort om till säng så det är väl armstöden egntligen;)).
 eller är var du nu är men iaf det gjorde as ont så jag bah: aj fan! Skrämde iväg Tess när jag skrek :(.
Men tur att ingen vakna av det!
Sen idag , mamma var inte hemma igår heller så jag sov i mammas säng igen och vad gjorde jag inte då när jag vaknade? haha, jo jag slog i huvudet igen! Så det gör as ont om man går i mot där nu..xd!

J*vla mördar säng hon har , haha.



a juste! har äntligen sovmorgon imorgon!
jag kan säga att det var länge sen jag hade sovmorgon på en lördag!
P.g.a. gymnastiken;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0