Världens största vattenkrig !

Hej

Idag har jag inte gjort nått alls!

Haha nej men jag har faktiskt varit på Världen största vattenkrig här i Linköping! :D♥
Vi slog världs rekordet ! 
Jag , wickan , madde , natte , fia och Lisa åkte dit :)
Det var as kul ! :D
Träffade min kusin och massa andra man kände igen :) såg en som ska gå i min nya klass också.

Kom några från BigBrother också , fast jag kände inte igen nån eftersom jag inte kollade på BigBrother ;)

Ska se om jag kan få tag på några bilder från det här eventet :D
Vi kom när det började släppa in fast det var ganska lång kö men jag kom in som 130 , man fick ett orangetband
typ sånna som man får på Liseberg :) Fast när min syrra kom vid 4 tiden så hade alla banden tagit slut sa hon :D:P

Linköpiing i mitt hjärta , låt mig besjunga dig nuu !♥ VI ÄGER ! :D

Skriver mer senare om vi inte får strömavbrott det håller/har blixtrat ute. Men det har varit as varmt ute nära 30 grader fakstikt.

Men skriver iaf mer senare ! :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0