Min helg



Fredag: Åkte till madde vid 20 i 7 kollade på en skräckfilm som hette  "My Souls To Take". Men den var inte särskilt läskig, bara i nån gång i bland. Efter det zappade vi runt på tvn lite. Jag och madde hållde typ på att dö av garv, haha! Åkte hem vi 11 kanske. Sen gick jag och la mig :)

Lördag: Hade gymnastik träning som vanligt. Skadade mig när jag gjorde bakåt kullerbyta, gjorde illa ryggen , fick ont i armen också (?) av det. Annars gick det bra förutom att mot slutet fick jag typ världens huvudvärk. När jag kom hem gick jag och la mig, skulle försöka sova men det gick inte för jag hade så ont i huvet. Men mot tre mådde jag bättre så jag åkte till Linne vid halv 6. Hon fyllde i år i lördag så vi gick på hennes traditionella sleep over kalas!♥
Kollade på mellodifetivalen (Ulrik Munther var ju bäst:)) , Sherlock och High School Musical 1, hahah jag och linne var värsta nördarn i det för några år sen!

Söndag: Åkte till landet fikade och tog lite foton. Åkte hem kollade på tv och åt kina mat kollade mer på tv haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0