asså ...

det är något dampigt med min blogg. För ibland när någon kommenterar så försvinner den kommentaren från
"nygligen kommenterade inlägg" och hammnar istället i "ej godkända"! Jag kollade igenom mina kommentarer för några dagar sen och då kollade jag i alla månderna , och då såg jag massor av kommentarer som inte var godkända.
Madde fråga för typ 4 månader sen om jag hade en one piece, och det har jag ;)<3 

Så förlåt om jag inte har svarat på några kommentarer! Men nu vet ni varför ;)


random arkiv bild..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var också det med min förra. Fast det var nåt med headern...

2012-01-10 @ 19:41:48
URL: http://saisan.blogg.se/
Postat av: Ida Tallhed

hur man ämdrar färg på bakgrunderna är komplicerat att förklara. det gör jag i photodhop. var de nån speciell bakgrund d ville ha i anan färg så kanske jag kan fixa den i annan färg? :)



mvh

Ida Tallhed



svar på en kommentar du lämnade i min designverkstad

www.idatallhed.blogg.se/designverkstad

2012-01-11 @ 02:04:07
URL: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0