STAN!

Cha ! ♥

Idag har jag vairt på stan med Elina , Becka och Fiia .
När vi va på väg till Kappahl så kom några fråm 24Corren och ville fråga oss några frågor.
Fia ville inte va med och elina putta dom typ bort för alla inte fick plats i bild:O
Så kvar blev jag och becka...

Dom: Brukar ni facebooka ?

Becka och jag: AAA.

Dom: Vet ni vad en App är

Becka: nä
Jag: aa

Dom vet ni vad bloppa är ?

becka och jag : eh nae :P

Dom: Är det unga eller gamla som hittar på nya ord ?

Jag : olika , tror jag

Sen fårga dom vad vi hette sen gick dom :P
FETT LÄSKIGT JU ! hahah :P

Köpte 2 tröjot på H&M , men kamera batteriet laddar , typiskt xD
Visar lite senare då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0