Göteborg

Tjena ,

I måndags var jag  med madde :) sen så såg vi kommisarie Späck ! Den var jätte bra och rolig.

I tisdags så åkte jag pappa och min stora syrra till himnabadet i linghem , syrran försökte lära mig att dyka , haha jag inte det än xd

I onsdags kom mormor farmor och farfar till oss på landet eftersom jag hade namsdag (Johanna 21/7 )
Torsdag : ingenting
Idag åkte in till lägenheten för att vi ska åka till Göteborg i morgon och gå till liseberg , och vi kommer hem på måndag :D

Seeeees !


Kommentarer
Postat av: Becka

SVAR: ååh tack jojjo <3 jag behöver nog kanske lite hjälp med det.Allstså att skapa egen kategori till mitt smink.Skulle va kul om du ville hjälpa mei.KRAM <3Becka

2010-08-08 @ 22:12:26
URL: http://sweetybeck.blogg.se/
Postat av: Madde

sv: tack jag tyckte den blev bra men lite liten.

2010-08-10 @ 11:12:00
URL: http://mezos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0