Helg

Hello ,


Jag har inte bloggat denna vecka för att i helgen var hela familjen på landet från i fredags till söndagen , och där har inte vi internet.
så det har ej blivit nåt inlägg.
men nu är jag tillbaka.
Måndagen var rolig för vi åkte till Busfabriken med klassen :)

och i tisdags så var jag på stan med becka och elina på stan , dom köpte lite grejer men jag köpte ej något.
och i går så var jag med wickan och madde.
Idag så följde jag med wickan till paletten det var jätte kul ! Vi spela " Alfapet ".
haha vi kom på mågra konstiga ord  , haha.
sen gick vi hem till mej. coh spela sims .
Imorgon är det disco och jag och madde ska göra i ordning oss .

aja jag har lite kort från landet men dom visar jag nån annan gång.
Och hållde på att glömma att jag kommer nog inte blogga lördag söndag.
För på lördag ska jag till Klåmorden (en djurpark ) och på söndag ska jag och min syrra fixa ett barn kalas åt min kussin  , hon fyllde 5 år i veckan.
Men vi får se om jag bloggar elr ej .
Men jag ska äta nu så vi ses i morrn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0