Bilderna från stockholm och stan

Hej hej är hemma från utvecklingsamtalet nu gick ganska bra faktisk :thumbup:

men här kommer dom "efterlängtade" bilderna
kolla och njut haha



Cocoos super coola smycken ! :*<3


mer av hennes super coola smycken :*


Köpte denna guliga guldiga rosett xD


Mitt söta ugglehalsband


Mina lappade byxor :D

´
min söta tröja med trycket kellogs honey smacks :D
ÄLSKAR DEN TRÖJAN ! ♥♥♥♥

Från stan
|
|
V


Plånbok , och en super snygg rosett.


hade en blår redan som jag fick av madde när jag fyllde år i sommras !<333
I ♥ IT !♥
älskade den så mycket att jag var tvungen att köpa en till haha !
ksk ska köpa den svarta oxå :D :P

så det var de det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0