Hej hej ! Min födelsedag har varit toppen ...

Hej hej ! Min födelsedag har varit toppen !:-)Har fått många grattis idag och det blir jag jätte glad för !:-D fick supeer fina presenter av min familj , men det var synd att mamma var tvungen att åka iväg och jobba vid 9 , sen när vi hade hämtat henne så åkte vi och spelade mini-golf för jag fick önska vad jag ville göra :-) först så ville jag åka och bada men min syrra är lite förkyld och jag vill ju inte att det ska bli värre. Och sen ville jag åka och shoppa men det tycker inte pappa så mycket om ;-) sen kom mamma på go-kart men det orkade vi typ inte xD så det blev mini-golf :-D<3 jag tyckte det gick skit dåligt för mig men jag kom faktiskt 2:a :-D a men nu ska jag försöka njuta av dom sista 18 minuterna av min 13 årsdag. Godnatt<3 Puss o kram /Joyyz<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0