Klippt

hej :)

Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggade igår även om jag har tillgång till dator och internet.
Men vår laddare till vår laptop har gåttsönder , den funkar bara i vissa lägen , och datorn laddade
ur sig så vi kunde inte få i gång den igen.
Så man kan säga att jag inte hade tillgång till dator egentligen.
Men nu har vi köpte en ny laddare.
Jag sitter i lägenheten nu och skriver för min pappa ska klippa sig och så ska vi till våra kompisar:)
Jag var och klippte mig på Hairstyle igår, så jag tycker att mitt hår känns jätte kort xD
Det var wickan som sa att hon brukade gå till Hairstyle ,tror jag , så jag testade ;)
Dom var bra men lite dyra så jag ska nog fortsätta gå till Zigges tror jag.
Ni kommer få bilder , men inte idag ;)

ÖLAND IMORGON :D♥




Kommentarer
Postat av: wickaan-

Hairstyle e ju beest heest ;D vare madelene som klippte for hon e den bra ;)

2011-07-16 @ 16:24:16
URL: http://eegoboost.blogg.se/
Postat av: Lolizza

Öland? Där är ju jag!!! Vart ska du på Öland?

2011-07-16 @ 21:42:35
URL: http://lolizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0