shoppaholic

Hejsan hoppsan :)

Har varit på stan med mamma idag för att köpa hudfärgade strumpbyxor till skolavslutningen på onsdag! :D
Egentligen har jag typ klädförbud (asså att jag inte får köpa mer kläder) men när man är i affärer
så kan man ju typ inte låta bli att hitta nått man vill ha , sen går man ju dit för att kolla pris o så
och när jag gjorde de som kom mamma fram o hon sa " okej , du får köpa men bara om du rensar :)''
Så nu är jag ganska glad igen :D haha ♥

Men här kommer iaf bilder på det jag köpte :)


Hudfärgade strumpbygxor , letade som galningar efter sånna i rätt stl.:)


Blommig T-shirt


Strandväska


Lipsyl


Ballerinastrumpor

och nu kommer det bilder på det jag köpte i onsdags


Silvriga rosetter till håret :)


Läppglans :)


handkräm - Fresh Lime


Svarta haremsbyxor :)

Ja , det var allt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0