Sommaaarrrlooooov

Hej :)

Tänk att det är sommarlov nu!
Jag tycker inte att det känns som det jag tycker bara att det känns som om vi skulle ha studiedag eller nått :P
Men det är ju såklart jätte skönt att få vara ledig i ca 2 månader :)
Nu så står termometern på 19 grader i hallen och 25 grader i hallen :thumbup:
Så man får väl gå ut och sola eller hitta på nått med nån kompis :D

Var på stan en sväng igår , köpte en tröja på rea :)
Den får ni se senare i "Dagens outfit".

Tror mina kläder som jag beställde från H&M kommer den här veckan :D :thumbup:
Jag visar bilder när dom har kommit ;)

Var med på en tävling på en av mina kompisars bloggar och jag vann ! :D :thumbup:
Vet inte vad jag vann men det ska bli roligt att se , nått med smink var det iallafall :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0