Städning

Hej :)

Bloggade inte igår för att jag hade fult upp med att städa mitt rum :P
Men nu är det finare i alla fall men har ändå lite småsaker att fixa , t.ex. att
hänga upp kläderna som ligger på min skrivbords stol , fast det går inte för vi har slut på galgar -.-'

Före:

först var den en liten hög sen blev den bara störe när vi hade rensat lite
ur klädkammaren också :S




oouupss! :O







Efter:









Min dörr ;)









Den klädkammaren jag har nu har min mamma och pappa delat på plus
att det har fått plats jackor och nu har jag bara mina kläder där och 2 jackor :D :O
Och jag har t o m i massa lådor och sånt xD o snart kommer min H&M beställning också , tror jag :D♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0