Aj äm sick ;(

Sitte i soffan och kollar på One Three Hill.
Innan det kollade jag på The Vampire Diaries , första avsnittet var igår men dom visade reprisen imorse
så det såg jag. ;)

Har kollat på Legally blonde idag också , har även suttit och skrivit lite på min Julönskelista (den kommer att bli låååång! haha).

Ska nog ta ett varmt bad senare.
Blir väldigt mycket tv tittande idag.

15.30 - Top Model cykel 2

17.05 - Grey's anatomy
18.00 - Vänner
18.30 - The Big Bang Theory

20.00 - Top Model cykel 16
21.00 - Desperate Housewifes
21.55 - Happy Endings
22.30 - Outsourced

Ganska många program som jag ska se på men som tur är så är dom inte smatidigt. :D


Kommentarer
Postat av: Madde

vadå de va VPD igår?

2011-11-15 @ 18:25:24
URL: http://mezos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0