Avsan<3

Hejsvejs! :D

Ídag fick vi höstlov! ÄNTLIGEN , haha.
Stack ner till stan och mötte ava som jag inte har träffat på evigheter. Fick min födelsedagspresent och hon fick hennes , även om jg fyllde år för nästan 5 månader sedan , haha! Men vi går ju på olika skolor och har olika scheman.
Men nu har vi träffats iaf .:D Bilder kommer komma nån dag ,hehe.

Imorgon ska tjejorna till madde och kolla på skräck film , vet inte om jag kommer våga , kommer mossa den som sitter närmast så akta er! haha. Tror vi ska se Fredag den trettonde. Min syrra säger att det inte är läskig men vi har ju lite olika åskiter om vad som är läskigt och inte.

Nu är reklamen slut på 4 så vi seees!



xoxo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0