Har inget att skriva om..

så därav den dåliga uppdateringen;)

men jag hitta denna på nattes blogg så nu har jag ju lite att blogga om ;)

DAG 1: En bild vad jag har i min väska
DAG 2: En bild på något jag vill ha
DAG 3: En bild från sommarn
DAG 4: En bild på mig och en vän jag inte varit med på länge
DAG 5: En person jag saknar
DAG 6: Ett par snygga skor
DAG 7: En gullig bild
DAG 8: En bild från förra helgen
DAG 9: Jag och en klasskompis
DAG 10: En bild på mig och 5 saker om mig
DAG 11: En person som är snygg
DAG 12: En bild på en barndomsvän
DAG 13: En vinter bild
DAG 14: En bild från en resa
DAG 15: En bild som påminer mig om gamla tider

Kommentarer
Postat av: emilia

sv. tack för tipset! och tack igen, haha :)

2011-10-16 @ 19:46:02
URL: http://emiliasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0