Landet ;)

Är hemma från landet nu :)

Min syster tog lite bilder på mig med sin systemkamera som hon fick igår , vill ha lite nya bilder till min header ;)
Vi fikade efter det och hade det gött :D
På övervåningen låg det massa döda flugor så jag ville inte kolla på tv sen...
Och det bästa var att jag hittade mitt berlock-armband där !:D

Min syster skulle ut och springa och ville ha lite sälskap men jag pallade inte springa med henne , så jag tog en gammal cykel ur förådet och cyklade med henne ist men sen när vi var inne på tomten igen så ramlade jag och eftersom det var en killcykel kunde man ju inte gå av på det sättet jag är van vid , haha , klantigt!;)

Har satt på bra musik nu så det är väl bara att sätta igång att städa då sen blir det att göra spanska läxan tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0