läxor , läxor och mera läxor

Hejsan:)

När jag inte har tid att blogga så beror det oftast på att jag har typ 100000 läxor.
Hadde spanska läxa tills idag , matte tills imorgon, hemkunskaps läxa tills imorgon(gjord!)  och plugga till hemkunskapsprovet som är i morgon också , engelska till onsdag/fredag och spanskaprov som är på fredag med.
Herreguuuuud!
Så bli inte typ "förvånade om jag inte bloggar ;)

Haha , men nu ska jag göra matteläxan -.-'.
Sen blogga om dag 9 sen kolla på tv! :D

Har äntligen fått tillbaka blogglusten och så kommer jag nog inte kunna blogga , haha det är just typiskt!
Men vi får se om jag hinna klämma in Dagarna.

Hade det bra så länge så hörs vi om ett tag :)


haha ,omg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0