Bajslukt..

Hållde på att spy i skolan idag (trevligt att veta va?), haha men det var typ två gubbar med 2 lastbildar vid matsalen som sög upp bajs. Och såklart så luktade bajs så man hållde på att dööö. I början av lektionen så satt alla och hållde för näsan xd. Vår flygel är närmast matsalen så vi fick all lukt, haha.
Vilken bra fredag den 13 asso.
a men nu ska jag inte skriva mer om bajs.

Stannade kvar på skolan lite längre idag, för wickan och elsa pelsa kom!♥
Så jag åkte med dom hem för fia hade brottom. Gud vad jag har saknat dom asså!

Ska kolla på VPD snart :D alltså säsong 1 som jag fick i julklapp.

  


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vpd eller som jag kallar det VD äger!

2012-01-18 @ 19:30:42
URL: http://saisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0