GINATRICOT HAR SLÄPPT SMINKKOLLECTIONEN! :D

 

 

några av ögonskuggorna! 39:-/st


Volume och waterproof mascara. 59:-/st


några av läppglansen på tub, 29:-/st


Läppglans, 49:-/st


Läppstift, 59:-/st

 
Deodorant, 29:-/st


Bodybutter, 49:-/st


Bodylotion, 39:-/st


Bodypeeling, 39:-/st


Showergel, 39:-/st


4pack 19:-      Tweezers 2pack 29:-     Borstkit 49:-  


Ögonfransböjare 39:-  Makeupbag 39:-  Makeupbag 29:-


Det här är faktiskt inte allt! Lite av sakerna finns i andra färger också. (:

pussochkramskumbanan!♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej =) jag har precise startat en novell blogg om Selena Gomez och Justin Bieber . Jag är 100% ny på detta och det kommer synas ett tag men hoppas att kunna växa tillsammans med alla läsares respons .

Det skulle betyda mycket om du skulle kunna titta in och läsa första kapitlet och sen kommentera vad du tyckte och tänkte så att jag kan bli bättre =)



PS: jag är ordblind vilket är svaret på varför det kan vara mycket stavfel i texten =)



Kram Felicia <3

2012-03-16 @ 23:06:02
URL: http://justinbswe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0